..daku penat..

Dah lama dh rasanya x update blog..byak benda nk tulis tp masa plak yg x ada..klu la blog ni bleh hupdate dirinya sendri..mesti aku jujur dlm setiap entry aku..btw..smlm aku rindu sesangat dkt seseorg yg cuba aku jauhi..aku nk jauhkan diri dri dia sebab aku x nk ganggu kebahagiaan dia..mngkin sound touchy tp itu kenyataan..
Aku x nk fikir sangat psal dia sebab aku sedar aku hanya digunakan oleh dia..pedih kan bunyi dia..tp itu lah kenyataan..padan muka aku jugak..bukannya aku baru kenal dia..dah lama..sifat sebenar dia dh aku tahu..tapi hati aku jgak gatal nk bercinta dengan dia..rasakan la..
Btw..aku x leh nk salahkan sapa2 dlm hal ni..baik dia mahu pun aku..mungkin dh ditakdirkan aku berjumpa kasanova sepertinya..lastly aku yg merana..

Hmm..dgr lagi once la.."matilah kau..didalam hati ku..."


No comments: