Aku suka KETAWA..ehh...tak...SENYUM..

Bukan hari nie jer...tapi dah lama aku sedar perkara nie...mmg aku suka ketawa...tak kisah la perkara tu betul2 lucu atau biasa jer...aku wajib ketawa sebab aku rasa kalau aku tak ketawa nanti orang terasa hati pulak pasal aku tak ketawakan jokes dier...tapi aper - aper pun aku suka ketawa...
tapi..............................................................................................................
kalau selalu ketawa cepat lupa...dan....................................................................................................................
ada orang cakap kalau selalu senyum lambat tua............................................................................................
jadi skrg nie aku berusaha men'downgrade'kan (sumpah kalau nani baca mesti aku kena) diri aku supaya aku byk senyum dari ketawa..tapi tak de la sampai tak ade sebab pun aku senyum jugak...karang tak pasal - pasal aku kena tuduh sakit jiwa lak...kadang - kadang, kalau aku sedih, takkan aku nak senyum kan..kalau marah pun masih kena senyum ker...?

hmm...nie lah yang terjadi bila aku nak tulis blog...tapi tak der isi....hampeh tul blog aku hari nie...

3 comments:

Nani Othman said...

ni lawak antarabangsa apa ni ciknur?

mendowngradekan level gelak ke tahap senyum? mampu ke wei?


ciknur kalau ketawa kan takleh tolong - ahaqahaq. serius i igt lagi bunyi u gelak. XDDDD


dahlah u mention nama i dlm post you~!!

Sya Syazana said...

smile!!!

ButirStar said...

salam ciknur

kenal lagi tak ni???
roommate yang hang bagi kain selimut merah masa akak kejutkan hang telefon bunyik?? (kah! kah! kah!)

akak pun ske gak ketawa. Tak ketawa sehari tak sah. Tapi stakat ni tak lupa lagi sebab masih lagi muda :)