Senandung petang raya...

aku x tau aper lagi teruk..org yg ko suka ckp dier nak berkahwin @ orang yang ko suka nak berkahwin dgn bff ko @ org yg ko suka bwk bff ko dtg umah dan bagitau plan diorg nak kahwin 4 hr lps birthday ko...arrggghhhhh...serabut aku...itulah situasi aku di ptg raya smlm...at first dier call ckp nak dtg umah...okay..aku pun fine la...aku secara berhemahnya mempersilakan tetamu ke rumah...bila dier ckp dier dtg dgn bff aku tu...aku dah kelam kabut+tension=x suka...mcm mana nak suka..bff aku tu ckp style formal..aku lak ckp style giler2 biler dgn mamat tu...mmg byk awkward moments smlm...lps tu aku byk sembang dgn mamat tu berbanding dgn bff aku...nie yg aku x best sgt...rasa cam aku lak yg over dkt mamat tu..lps setengah jam...diorg balik...aku trus gi dpr...amik sup tulang..bwk g dpn...aku duduk kat meja mkn...hirup sup panas..tiba2 mama dtg duduk dpn aku...mama punya ayat kat aku..."tu la...lain kali jgn citer suma rahsia dkt kawan...bila jadi mcm nie kan dah malu2"...ehhhh...aku terkedu...nasib baik aku tak pernah ckp aku suka mamat nie dkt bff aku yg sorang tu...aku cuma ckp kat achik je...hopefully achik keeps her mouth shut la..kalau tak mau aku ajak mama ngan abah pindah uganda nanti...tp aku betul2 tak paham...kenapa lps 13 thn kenal mamat tu..tau kisah dier...kenal suma awek dier..aku dah jumpa org lain...suka dkt org lain...tapi mamat tu masih dpt buat aku gementar+berdebar+suka=tersenyum tanpa henti...mmg masalah la aku biler melibatkan mamat tu....PENYU....!

No comments: