Status : Single and luvin' it...


Malam kelmarin menjadi sejarah dalam hidup aku. Aku menarik diri dari menjadi kekasih somebody. Bukan salah dia...tapi tak pasti la kalau salah aku. Yang pasti aku tak nak bohong diri sendiri. 7 tahun...aku tau tempoh tu lama..dan pasti ramai antara korang yang akan cakap sayang la sebab hubungan kami baik aje..tapi itu merupakan salah satu sebab aku tarik diri. Tiada perubahan yang berlaku untuk tempoh yang terlalu lama sehinggakan aku menjadi bosan. Korang mesti perasan yang aku selalu akan ubah susunan bilik. Satu je sebabnya..aku cari perubahan dalam persekitaran aku. Aku tak boleh berada dalam keadaan yang sama untuk tempoh waktu yang lama..Jadi bila dengan dia, aku selalu cakap..sabarla..dia baik...tapi akhir-akhir ini hati aku mula bercakap..

to make it simple...orang selalu cakap 'falling in luv'..in my case 'falling out of luv'...LOL..

He's cool bout' it. Dia cakap..walaupun dia sayang dekat aku..tapi dia boleh terima jika aku hanya nak jadi kawan sahaja. So...case closed..and semua yang terima mesej dari dia boleh la relaks..tak de aper2 sgt pun..


Anyway...rite' now..i'm single..


btw..suma ABS tengah single kan sekarang nie...KAH...KAH...KAH...

Okaylah..tu jer la yang aku nak citer pun..bukan private sangat..most important...
AKU TAK FRUST MENONGGENG..

^/\^

1 comment: